Kanaryjska Fuerteventura prowadzi w 2022 roku zmasowaną kampanię reklamową w całej Europie, także w Polsce.
Organizacja Turystyczna Feurteventury podpisała umowy o współpracy marketingowej z 26 zagranicznymi touroperatorami, liniami lotniczymi i agentami turystycznymi, w tym także z Polski. Pierwszy raz wyspa jest promowana przez osiem miesięcy z rzędu, od kwietnia do listopada 2022 roku.
Jednym z walorów wyróżniających tę kanaryjską wyspę są wiatry i piękne piaszczyste olbrzymie plaże zachęcające do nauki i uprawiania windsurfingu
Wcześniej kampanie trwały maksymalnie trzy miesiące w roku – pisze hiszpański portal branży turystycznej Tourinews.
Kanary po okresie pandemii ponownie są jednym z głównych kierunków turystycznych w Europie. Kampanie są prowadzone w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Niderlandach, Skandynawii, na Węgrzech oraz w Polsce. Działania obejmują reklamę na billboardach, w telewizji, mediach społecznościowych, ale też akcje specjalne, takie jak wyjazdy studyjne dla branży, mediów i blogerów, aby dotrzeć do 288 milionów osób.
Dodatkowo Fuerteventura prowadzi kampanię promocyjną o wartości 200 tysięcy euro, która ma pomóc zmienić postrzeganie wyspy z miejsca kojarzącego się z wypoczynkiem na plaży na kierunek skoncentrowany na zrównoważonym rozwoju, naturze, sporcie i gastronomii.
Minister turystyki w Radzie Fuerteventury Jessica de León poinformowała też, że obłożenie w hotelach w okresie wielkanocnym są wysokim poziomie – średnio wynoszą 85 procent. Wśród gości dominują podróżni z Hiszpanii, ale też Niemcy i Brytyjczycy.
Szukasz wycieczki z Polski na Furteventurę? Znajdź wymarzone wakacje:
Foto: visitfuerteventura