Jedna z najbardziej urokliwych spośród Wysp Kanaryjskich zainaugurowała w te wakacje kampanię pt. „Fuerteventura, otwarta przez cały rok” to nazwa kampanii, którą przygotowała Insular Tourist Board.
Kampania to działania zaplanowane zarówno w formacie cyfrowym, jak i w różnych mediach, mających na celu przyciągnięcie turystów, którzy jeszcze nie planowali tegorocznych wakacji, dlatego jest szczególnie skoncentrowana na rynkach międzynarodowych i międzywyspowych.
Radna ds. Turystyki Cabildo de Fuerteventura, Jessica de León, zwraca uwagę, że celem tej inicjatywy promocyjnej jest „aby wszyscy podróżnicy last minute, którzy jeszcze nie zdecydowali się na wakacje, postawili na bezpieczne miejsce docelowe, przy łagodnej pogodzie i że jest otwarty przez cały rok dla sportów, aby cieszyć się plażami, a także wnętrzem wyspy oraz bogactwem jej gastronomii ».
Kampania promocyjna została zaprezentowana w Insular Library Center, w Puerto del Rosario, gdzie pojawili się aktorzy i aktorki filmu promocyjnego zrealizowanego przez Majorero Alventio Producciones.